Loading...
Vizit karte

Izrada vizit-karti sa Vašim logom!

Zbog čega je bitna dobra vizit-karta?

Vaša vizit karta je vaša prva, a ponekad i jedina prilika da ostavite dobar utisak. Ne posedovanje poslovne kartice više nije opcija. U svetu beskrajnih mogućnosti umrežavanja, moramo imati neometan način za razmenu informacija. Više od svega, želite da vaša vizit karta odražava ko ste i šta predstavlja vaše poslovanje.

Vaša vizit karta bi trebala biti direktan odraz vaše ličnosti i ostaviti dobar prvi utisak ljudima kojima ga dajete. Mnogo puta, vaša vizit karta može biti ono što oni koriste da bi vas zapamtili. Ovde u Kamera M&F pomažemo našim klijentima da ostvare dugogodišnje poslovne kontakte sa našim stručno dizajniranim vizit-kartama koristeći različite dizajne, boje i teksture. Ispod su neke početne tačke dizajna koje vam mogu pomoći da vas inspirišu.

Čisto i jednostavno

Manje može biti više kada se dizajnira vizitka. Čiste linije, neutralne šeme boja i ravno do informativnog teksta je ono što funkcioniše za neke kompanije. Ovaj stil može biti dobar za poslovne subjekte koji žele da opišu relaksaciju, profesionalnost i jednostavnost. Ove kompanije traže jednostavan, ali efikasan način za uspostavljanje kontakata i izgradnju odnosa.  

Vibrantna i intrigantna

Za one kompanije koje se trude da se ističu i koje žele da odaju kreativnost i hrabrost, kao što su medijske kompanije, umetničke / fotografske kompanije, dizajnerske agencije itd., Obično se okreću dizajnu koji su živopisni u boji, koriste šaren font i slike. Ove metode obično idu ruku pod ruku što rezultira zaista živom karticom.  

Jedinstveni oblici i krivine

Kompanije se često odlučuju za uklanjanje konvencionalne pravokutne kartice. Sve više i više kompanija biraju da svoje vizitkarte iseku u jedinstvene oblike. Ovaj nivo prilagođavanja omogućava kartici kompanije da istinski govori o tome ko su oni i šta oni predstavljaju.  

Tekstura

Mi smo u 2019. godini i nije iznenađenje da će se poslovne kartice napravljene od kartona smatrati previše dosadnima za neke. Izbori su beskrajni kada se radi o materijalima koje možete koristiti za vizit karte. Ako ste kompanija koja se želi izdvojiti i smatrati inovativnim i naprednim razmišljanjem, pomoću materijala kao što su plastika, drvo ili čak čelik možete postići taj cilj.  

Promene fonta

Postati popularan je eksperimentisanje sa fontovima. Upotreba različitih fontova i niz veličina fontova i možda čak i boje omogućavaju da se tipografija koristi i za dekoraciju i za informacije. Ove kartice su obično pune informacija koje su vam dostavljene na način da privučete vašu pažnju – ne možete pomoći, ali pročitati.   Uz svu tu inspiraciju, vreme je da razmislite o tome kakav izgled i „osećaj“ (doslovno) želite da iskoristite sa dizajnom vaše sledeće vizitkarte. Imajte na umu neke ključne potrebe “dobre” poslovne kartice:

Čitljivost 

Želite da kontaktne informacije budu jasne i lako čitljive. Veličina – poslovna kartica treba da bude u stanju da stane u novčanik. Provocira interes – Od jednostavnih do ekstravagantnih. Vaša vizit karta treba da izazove dovoljno interesa da je pročita.  

Kreativnost je neograničena – ako je možete zamisliti, mi je možemo proizvesti. Pogledajte naš portfolio sa više grafičkih, logo i veb stranica.

Kontaktirajte nas putem email: office@kamera.co.rs da biste počeli sa radom još danas!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

POZOVITE NAS!